Największy dostawca regionu, który zajmuje się produkcją, zakupem, przesyłaniem i sprzedażą wody na potrzeby odbiorców indywidualnych, zbiorowych i przemysłowych na terenie Gmin Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie i Woźniki oraz odbiorem i oczyszczaniem ścieków i wód opadowych – Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., zamontowało w swojej siedzibie KolejkoBot-a.
65-cio calowy wyświetlacz centralny pełni rolę totemu reklamowego, na którym wyświetlane są filmy informujące petentów o ważnych sprawach związanych z PWiK. InfoKiosk natomiast pełni rolę terminala łączącego klienta z platformą usług cyfrowych PWiK.
Już teraz każdy klient może podejść do infoKiosku i założyć sobie konto w Internetowym Biurze Obsługi Klienta. Wszystko to z użyciem panelu dotykowego infoKiosku. PWiK chce w ten sposób zachęcić użytkowników do zakładania kont w systemie, które wiele ułatwiają. Miła obsługa chętnie pomaga osobom z mniejszym doświadczeniem komputerowym.
Po planowanym remoncie sali obsługi klienta system zostanie rozszerzony o infoKiosk z modułem drukowania biletów oraz moduł ich wywoływania na stanowiskach obsługujących petentów.
Jest nam niezmiernie miło, że firma WidNet może się przyczynić do rozwoju spółki, a jednocześnie ułatwić pracę personelowi i załatwianie spraw klientom.