Wydaliśmy nową wersję naszego systemu kolejkowego, w której znalazło się kilka nowych funkcji.
Teraz przed każdym wydrukiem biletów następuje analiza wszystkich włączonych stanowisk i uruchomionych na nich kolejek. Następnie jest przeprowadzana symulacja i na tej podstawie jest wyliczany szacunkowy czas oczekiwania. Trzeba zauważyć, że czas obsługi 1 biletu jest mierzony od momentu kliknięcia w przycisk „osoba weszła” do momentu wywołania kolejnego biletu. Z tego też powodu w konfiguracji każdej kolejki musimy ustawić szacunkowy czas obsługi 1 biletu dla każdej kolejki osobno (minimalny oraz maksymalny). Dzięki temu możemy „wyciąć” bilety, które wykraczają zdecydowanie poza ten czas (np. gdy wywołano ostatniego klienta i stanowisko miało 30 minut przerwy, a następnie zaczęło dalej pracować). Aby system dobrze liczył te czasy musi troszkę popracować, 2–3 dni dla każdej kolejki.
Drugą ważną nowością są statystyki. Umożliwiliśmy pisanie zapytań sql, które potem wrzucamy do pliku tekstowego i z tego powstaje raport. Możemy wygenerować praktycznie każdy raport jaki klient oczekuje i od razu go opublikować (bez wydawania nowej wersji). Oczywiście w ramach danych, które gromadzimy. Każdy raport można zapisać do pliku csv i potem dalej sobie obrabiać i drukować. Raporty będą się prawidłowo generowały dopiero od wgrania aktualnej wersji (261).
Wydaliśmy moduł www oraz moduł mobilny (aplikacja dla systemu Android), w którym klienci mogą robić rezerwacje biletów online. Następnie na miejscu można bilet wydrukować zbliżając telefon do czytnika na infoKiosku. Gdy mamy włączoną opcję sprawdzania lokalizacji w telefonie, bilet wygeneruje się w aplikacji, gdy będziemy już na miejscu. W zależności od potrzeb, możemy całkowicie zablokować możliwość rejestracji online i rejestrować osoby w siedzibie.
Kolejną innowacją jest wyświetlanie na wyświetlaczu centralnym numerów w formie wyskakujących okien (jeden duży migający numer na całym ekranie). Oczywiście to jest opcja, ponieważ nadal możemy używać istniejącej funkcjonalności. W zależności czy bilet jest zwykły czy dla osoby niepełnosprawnej wyświetla się w innych kolorach. Wielkości okien, kolory i czcionki skofigurujemy w ustawieniach. Można również rozróżnić sposoby wyświetlania dla różnych grup biletów np. standardowe dla biletów normalnych i nowe dla biletów osób niepełnosprawnych.
Zachęcamy do instalacji najnowszej wydanej wersji.