Co potrafi kolejkomat?

Zasadniczą funkcją KolejkoBotu jest zapewnienie płynności obsługi klientów. Zastosowanie wielu rozwiązań sprawia, że system stał się bardzo uniwersalny i łatwy w obsłudze. Szeroki wybór opcji pozwala między innymi na:

1

Bilety mogą być drukowane zarówno przez personel obsługujący jak i samodzielnie przez klientów. Dzięki temu możemy zredukować kontakt personelu z klientami i dostosować się do obecnie wprowadzonych wymogów sanitarnych.

kolejkomat
system kolejkowy

2

Aplikacja została przystosowana do obsługi różnych typów kolejek. W bankach czy urzędach najczęściej spotyka się kilka stanowisk pracy, do których tworzona jest jedna kolejka. System KolejkoBotu automatycznie podpowiada pracownikowi następne numery z kolejki do wyboru. Drugą równie popularną opcją jest obsługa przez jedno stanowisko wielu kolejek. Przykładem może być lekarz, który przyjmuje zarówno osoby w ramach kontraktu NFZ jak i klientów komercyjnych. Opcja ta pozwala automatycznie przełączać się pomiędzy kolejkami lub wywoływać osoby według własnej preferencji (z dowolnej kolejki w dowolnej kolejności).

3

Aplikacja pozwala na przenoszenie biletu pomiędzy kolejkami. Opcja ta rozwiązuje problem wydłużającego się czasu obsługi jednego klienta. Wystarczy jeden bilet do głównego specjalisty lub działu firmy. Przykładowo lekarz może skierować pacjenta na dodatkowe badanie i przenieść jego bilet na początek lub koniec innej kolejki. Takie rozwiązanie znacząco skraca czas oczekiwania, redukuje zamieszanie i stres.

4

Opisując możliwości systemu KolejkoBotu trzeba zaznaczyć, że posiada on możliwości dodawania i usuwanie kolejek. Ta istotna funkcjonalność sprawdza się szczególnie w sezonie urlopowym, kiedy trzeba reorganizować działanie stanowisk przyjęć.

kolejkomat cena

5

Wyjątkową opcją systemu Kolejkobotu jest strefa pierwszeństwa. Osoby niepełnosprawne oraz kobiety w ciąży, mają możliwość wyboru biletu, który zostanie uwzględniony w kolejce oczekujących z przyspieszonym czasem realizacji.

6

Klienci mają możliwość samodzielnej rejestracji przez aplikację mobilną dla systemu Android lub stronę internetową. Bilety drukowane są na miejscu poprzez zbliżenie telefonu do czytnika na infoKiosku. Przy włączonej w telefonie opcji sprawdzania lokalizacji, bilet wygeneruje się w aplikacji, gdy będziemy już na miescu.

system kolejkowy aplikacja
system kolejkowy cena

7

Jedną z unikalnych możliwości KolejkoBotu jest specjalnie zaprojektowany system do emisji reklam na wszystkich panelach informacyjnych. Zaprojektowana szata graficzna systemu sprawia, że najistotniejsza informacja jest widoczna, a dodatkowo została stworzona przestrzeń reklamowa. Całość jest bardzo harmonijna i czytelna dla odbiorcy. Mamy możliwość umieszczenia własnych reklam, bądź pozyskanych od zewnętrznych klientów.

8

Wiele funkcji KolejkoBotu wychodzi poza ramy dotychczasowo dostępnych systemów. Wprowadziliśmy rozwiązanie pozwalające na zmianę infoKiosku rejestrującego klienta do kolejki w punkt informacyjny. Żegnamy tym samym tradycyjne gabloty, oszczędzając miejsce i wprowadzając ciekawsze, nowocześniejsze sposoby prezentacji produktów czy usług.

ile kosztuje kolejkomat

9

Istotnym rozwiązaniem dla personelu jest obsługa dowolnej kolejności wywołań. Pozwala to dyskretnie rozwiązywać tworzące się napięcia w kolejce.

10

KolejkoBot to system w pełni funkcjonalny pozwalający na obsługę TRIAGE dla Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych.

11

Wyjątkową funkcją naszego kolejkomatu jest możliwość dodawania dowolnego komunikatu do drukowanego biletu. Za pomocą tej opcji umieszczamy informacje o miejscu, czasie rozpoczęcia przyjęć lub inne ważne dla klienta wiadomości.

12

Pełną funkcjonalność aplikacji zapewnia możliwość planowania i drukowania biletów z wyprzedzeniem.