Jak to działa?

Zobacz na filmie jak działa nasz kolejkomat

Poniżej w przejrzysty sposób zilustrowaliśmy sposób działania kolejkomatu. Wydzieliliśmy dwie drogi obsługi. Pierwsza przedstawia ścieżkę postępowania z punktu widzenia klienta zewnętrznego firmy. Poniższy opis prowadzi go przez wszystkie możliwości z jakimi może się spotkać. Drugi wariant dotyczy pracownika firmy obsługującego kolejkomat. Przedstawia on podstawowe dostępne opcje, z którymi spotyka się pracownik obsługujący system.

Klient

kolejkomat
Samodzielny wybór właściwego biletu w InfoKiosku lub zgłoszenie się do punktu rejestracji.
kolejkomaty
Wydrukowanie biletu z InfoKiosku lub otrzymanie biletu w rejestracji (panele informacyjne umieszczone w poczekalni pokazują kolejne numery wywoływanych biletów).
system kolejkowy
Oczekiwanie na wywołanie w poczekalni (nie wyrzucaj biletu).
systemy kolejkowe
Wywołanie numeru biletu na monitorze.
systemy kolejkowe cena
Wejście na wizytę.
kolejkomat cena
Zakończenie wizyty lub przesunięcie posiadanego biletu do innej kolejki w celu dalszych wizyt (bez konieczności drukowania kolejnego biletu).
kolejkomat
Zakończenie wizyty lub przejście do poczekalni do nowej kolejki.

Pracownik

kolejkomaty
Stworzenie nowego biletu przez pracownika lub przez klienta w InfoKiosku.
systemy kolejkowe
Pojawienie się kolejnych numerów w systemie.
system kolejkowy
Pracownik przyjmujący klientów wywołuje kolejny numer biletu lub wybiera dowolny numer z kolejki (możliwość ponownego przypominającego wezwania numeru biletu).
kolejkomat cena
Pracownik przyjmuje klienta (możliwość usunięcia lub przesunięcie biletu niezrealizowanego przez klienta).
systemy kolejkowe cena
Zakończenie sprawy lub przeniesienie biletu klienta do innej kolejki (możliwość przeniesienia klienta na początek lub koniec nowej kolejki).
ile kosztuje kolejkomat
Poinformowanie klienta o przeniesieniu.
ile kosztuje kolejkomat
Wywołanie kolejnego numeru.