Jak to działa?

Zobacz na filmie jak działa nasz kolejkomat

Poniżej w przejrzysty sposób zilustrowaliśmy sposób działania kolejkomatu. Wydzieliliśmy dwie drogi obsługi. Pierwsza przedstawia ścieżkę postępowania z punktu widzenia klienta zewnętrznego firmy. Poniższy opis prowadzi go przez wszystkie możliwości z jakimi może się spotkać. Drugi wariant dotyczy pracownika firmy obsługującego kolejkomat. Przedstawia on podstawowe dostępne opcje, z którymi spotyka się pracownik obsługujący system.

Klient

kolejkomat

Samodzielny wybór właściwego biletu w InfoKiosku lub zgłoszenie się do punktu rejestracji.

kolejkomaty

Wydrukowanie biletu z InfoKiosku lub otrzymanie biletu w rejestracji (panele informacyjne umieszczone w poczekalni pokazują kolejne numery wywoływanych biletów).

system kolejkowy

Oczekiwanie na wywołanie w poczekalni (nie wyrzucaj biletu).

systemy kolejkowe

Wywołanie numeru biletu na monitorze.

systemy kolejkowe cena

Wejście na wizytę.

kolejkomat cena

Zakończenie wizyty lub przesunięcie posiadanego biletu do innej kolejki w celu dalszych wizyt (bez konieczności drukowania kolejnego biletu).

kolejkomat

Zakończenie wizyty lub przejście do poczekalni do nowej kolejki.

Pracownik

kolejkomaty

Stworzenie nowego biletu przez pracownika lub przez klienta w InfoKiosku.

systemy kolejkowe

Pojawienie się kolejnych numerów w systemie.

system kolejkowy

Pracownik przyjmujący klientów wywołuje kolejny numer biletu lub wybiera dowolny numer z kolejki (możliwość ponownego przypominającego wezwania numeru biletu).

kolejkomat cena

Pracownik przyjmuje klienta (możliwość usunięcia lub przesunięcie biletu niezrealizowanego przez klienta).

systemy kolejkowe cena

Zakończenie sprawy lub przeniesienie biletu klienta do innej kolejki (możliwość przeniesienia klienta na początek lub koniec nowej kolejki).

ile kosztuje kolejkomat

Poinformowanie klienta o przeniesieniu.

ile kosztuje kolejkomat

Wywołanie kolejnego numeru.