Od kilku lat obserwujemy na rynku pozytywna zamianę w sposobie obsługi pacjentów. Jednakże nadal pozostaje nierozwiązany problem kolejek. Duże placówki często wprawiają w zakłopotanie pacjentów, którzy nie wiedzą, dokąd maja się udać.
Rozwiązaniem problemu może być zastosowanie systemu kolejkowego KolejkoBot. Profesjonalnie przygotowany kolejkomat potrafi ułatwić pracę w rejestracji i jest niezastąpiony, gdy trzeba szybko rozdzielić długą kolejkę do wielu specjalistów. Posiada on szereg dodatkowych funkcji umożliwiających sprawne operowanie tworzonymi kolejkami.
Działanie systemu dla klienta jest bardzo intuicyjne. W zależności od potrzeb placówki dostępne są dwa sposoby działania kolejkomatu.
Osoba przychodząca udaje się do rejestracji i otrzymuje swój bilet.
Pacjent czeka na wywołanie posiadanego biletu w poczekalni.
Wyświetlacz centralny oraz ekrany umieszczone przy wejściach informują o kolejności przyjęć.
Lekarz wywołuje kolejny numer po zakończeniu poprzedniej wizyty.
Pacjent podchodzi do eleganckiego infoKiosku i wybiera lekarza/specjalistę, do którego chce się udać. Dodatkowo urządzenie zostało wyposażone w funkcję informacji głosowej usprawniającą obsługę osób starszych oraz słabowidzących.
Infokiosk drukuje bilet zawierający numer przyjęcia. W przypadku dużych placówek na bilecie może być umieszczona dodatkowa wskazówka ułatwiająca lokalizację gabinetu.
Pacjent udaje się we wskazane miejsce i oczekuje na wywołanie swojego biletu.
Wyświetlacz centralny oraz ekrany umieszczone przy wejściach informują o kolejności przyjęć.
Lekarz wywołuje kolejny numer po zakończeniu poprzedniej wizyty.
Kolejkomat posiada funkcjonalność w postaci modułu wyświetlania reklam.